Als marketeer wil je graag grip op je markt en vooruit kijken

Laten we wel wezen we zitten in een turbulente markt, er is een virus uitbraak en deze heeft impact op het koopgedrag van de consument. Hoe heeft dit impact op jouw markt, merk en dus omzet? En welke keuzes moet je dan maken? Dat zijn een aantal vragen die natuurlijk opkomen. Waar we je graag antwoord op willen geven.

Kunnen we in een glazen bol kijken? Nee, maar we kunnen wel inzicht geven in zeer realistische scenario’s gestoeld op accurate data en big data modellen waarmee een voorspelling gedaan kan worden. Dit biedt je meteen het inzicht om te anticiperen in plaats van te reageren. En dat is wat we je echt bieden!

We houden het kort, wil je hier meer over weten en waarom wij kunnen wat we beloven namelijk je stuurinformatie geven. Zodat je op korte termijn kan schakelen.

De stappen naar Grip

Tijdens een interactieve sessie op basis van onze pre-analyse gaan we samen door een aantal scenarios heen. In nog geen halve dag weet je waar je staat en waar je op kunt gaan sturen. Hoe simpel, meld je via onderstaande formulier aan. We nemen dan heel snel contact met je op en kunnen we op korte termijn voor de gewenste Grip zorgen.

Wat zijn de stappen?

  1. Intake
  2. Data
  3. Modelleren
  4. Grip workshop – Resultaten
  5. Actieplan

Neem contact met mij op :

[contact-form-7 id=”791″ title=”Campaign form Perfectdata”]

Terug naar de homepage